تعمیرات پکیج دیواری

9 / 10
از 109 کاربر

تعمیرات پکیج دیواری به صورت اصولی و تخصصی توسط مجموعه تعمیر پرشین انجام می گیرد. پکیج دیواری یکی از سیستم های گرمایشی است که جایگزین موتورخانه ها شده و این پکیج ها در نوع دیواری می باشند البته پکیج ها در نوع زمینی هم وجود دارند که استفاده از پکیج دیواری رایج تر میباشد. در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور نیاز به موتورخانه بود که موتورخانه مشکلاتی از جمله هزینه های بالا و اختصاص دادن مکان جداگانه داشته اما امروزه استفاده از پکیج دیواری بسیار رواج پیدا کرده و به منظور ایجاد سیستم گرمایشی از آن بهره می بریم. پکیج دیواری همانند انواع سیستم های گرمایشی برای گرم کردن آب نیاز به منبعی دارد که بتواند سوخت خود را از آن تامین نمایند و پکیج های جدید دارای منبع سوخت گاز و برق می باشند. این پکیج ها کم مصرف بوده و به همین جهت کاربرد گسترده ای دارند. در صورتی که پکیج دیواری با مشکلی روبرو شود به دلیل تخصصی بودن این سیستم نیاز به دریافت خدمات تعمیرات پکیج خواهید داشت بنابراین می توانید از تعمیر پکیج دیواری در محل و سرویس پکیج دیواری بهره ببرید.

خدمات تعمیر پکیج در محل و سرویس پکیج دیواری

 پکیج دیواری در بسیاری از خانه ها و مکان های دیگر به چشم می خورند در زمانهای با مشکل روبه‌رو شده و نیاز به تعمیر پکیج دیواری در محل پیدا خواهید کرد. در این زمان ها امکان انتقال این دستگاه به نمایندگی تعمیرات وجود نخواهد داشت یا بسیار دشوار خواهد بود بنابراین دیگر افراد پکیج دیواری را به مراکز تعمیرات انتقال نمی دهند و از خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل استفاده می کنند. دریافت خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل و سرویس پکیج دیواری دارای مزایای زیادی است که موجب شده افراد از آن استقبال زیادی داشته باشند برای مثال زمانی که تعمیر کار به منزل شما جهت تعمیر پکیج دیواری مراجعه می کند تمامی مراحل تعمیر در حضور شما انجام شده و حتی می توانید قطعات مورد نیاز را خود تهیه نمایید. پکیج دیواری دارای قطعاتی است که در صورت بروز مشکل در هر یک از این قطعات موجب عملکرد نادرست و یا عدم عملکرد دستگاه خواهیم شد.از قطعات پکیج دیواری می توان به برد پکیج ،جرقه وریستور ،پمپ سیرکولاسیون ، شیر اطمینان، ترموستات دود، فلوسوئیچ، شیر سه طرفه ،شیر پرکن و غیره اشاره کرد.

تعمیرات پکیج دیواری

تعمیرات پکیج دیواری به صورت حرفه‌ای

در زمان نیاز به تعمیرات پکیج دیواری و سرویس پکیج دیواری نکته ‌ای که حائز اهمیت است این است که در ابتدا یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب را بیابید و هر بار با یک تعمیرکار تماس نگیرید البته نیاز است که مراکز معتبر را در این زمینه بیابید به طور مثال مجموعه تعمیر پرشین دارای سابقه و تجربه بالایی در زمینه تعمیرات پکیج دیواری بوده و تعمیرکارانی متبحر و مجرب دارد. نکته ی دیگری که درباره ی تعمیرات پکیج دیواری باید به آن توجه داشته باشید این است که به سراغ سرویس کار ارزان ‌قیمت نروید، بسیاری از افراد برای کاهش هزینه ها به دنبال افرادی هستند که با کمترین هزینه بتوانند تعمیرات را انجام دهند که این تعمیرات نیز به صورت تخصصی انجام نخواهد شد بنابراین از افراد غیر متخصص در این زمینه کمک می گیرند. زمانی که از افراد غیر متخصص برای تعمیر پکیج دیواری یا تعویض قطعات آن کمک می گیرید، این فرد به دلیل عدم مهارت کافی تعمیرات را به صورت اصولی انجام نداده که در این صورت یا سیستم درست نخواهد شد یا اگر تعمیر با موفقیت انجام شود نیز به صورت موقتی بوده و سایر بخش ها در زمان کوتاه با مشکل مواجه می شوند. بنابراین در صورتی که فرد تعمیرکار غیرمتخصص نتواند تعمیر پکیج دیواری در محل و سرویس پکیج دیواری را به خوبی انجام دهند، می توانند هزینه های زیادی را برای شما بتراشد. تعمیرکار ماهر و متعهد که توسط مراکز معتبر خدمات تعمیرات پکیج دیواری برای تعمیر این وسیله مراجعه می ‌نماید خوش قول و خوش برخورد است همچنین فرد مسئولیت پذیر بوده و تمام سعی خود را در جهت جلب رضایت مشتری به عمل می‌آورد. در مورد خدمات ارائه شده در صورتی که به هر دلیلی پس از مدت کوتاه ،دستگاه دچار مشکلی شود فرد تعمیرکار مجدد برای حل مشکل مراجعه می‌نمایند. وقت فرد تعمیرکار حرفه ای برای او مهم بوده و سعی بر حفظ مشتریان دائمی خود دارند همچنین در نظر گرفتن قیمت منصفانه یکی از مزایای یک مرکز معتبر تعمیرات پکیج دیواری می باشد. به دلیل اعتبار بالای مرکز معتبر تعمیرات پکیج دیواری، استفاده از قطعات در نوع اورجینال انجام گرفته و رضایت مشتریان برای چنین مراکزی شرط اول برای فعالیت می باشد. در صورتی که می خواهید بهترین تعمیرکار را برای تعمیرات پکیج دیواری داشته باشید با مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل برخوردار شوید.

تعمیرات پکیج دیواری در انواع مختلف

پکیج دیواری در زمان هایی که با مشکل روبرو می شود امکان وجود خرابی و آسیب در هر یک از قطعات وجود خواهد داشت. در زمان ‌هایی کد خطا در دستگاه به ما نشان داده می‌ شود که توسط بورد الکترونیک این کدها به نمایش درآورده شده تا ما بتوانیم مشکل را بررسی نماییم. در این شرایط دستگاه نیاز به سرویس پکیج دیواری و تعمیر پکیج دیواری دارد. در واقع برد الکترونیک پکیج دیواری مغز دستگاه بود و نظارت بر عملکرد قطعات را تسط سنسور ها دارد که این سنسورها در بخش ‌های مختلف پکیج دیواری قرار دارد. پکیج دیواری در انواع برندها وجود دارد که در تعمیر دارای تفاوت هایی باهم است و فرد تا تعمیرکار باید بتواند تعمیرات پکیج دیواری را به درستی انجام دهد.فرد تعمیرکار با عیب یابی پکیج دیواری و بررسی ارور بر روی دستگاه می‌تواند جهت تعمیرات اقدام نمایند. در زمان هایی هم خطا وجود نداشته و با مشکلات مختلف در پکیج دیواری رو به رو می‌شوید به طور مثال عملیات جرقه زنی انجام نشده و پکیج دیواری روشن نمی شود، پکیج دیواری در دمای مورد نظر قرار نمی گیرد و یا پکیج دیواری دارای نشتی آب است.

تعمیرات پکیج دیواری

اقدامات لازم پیش از درخواست تعمیرکار برای تعمیر پکیج دیواری در محل

 برای رفع مشکل پکیج دیواری بیش از تماس با تعمیرکار چند نکته را باید در نظر بگیرید. ممکن است عملکرد نامناسب دستگاه به دلیل این موارد باشد و می‌توانید آن را رفع نمایید. در ابتدا با توجه به نحوه کارکرد پکیج دیواری باید بدانید که پکیج دیواری برای عملکرد خود به آب و برق و گاز و اکسیژن نیاز دارند بنابراین این چهار مورد باید بررسی شود و اختلال در هر یک از این ها می تواند موجب عدم عملکرد درست دستگاه شود.

ابتدا بررسی کنید که برق دستگاه مشکلی نداشته و دستگاه به برق وصل بوده و روشن است، پس از آن گاز پکیج را بررسی نمایید که ورودی آن باز باشند همچنین فشار آب داخل دستگاه را کنترل کنید ، میزان فشار آب دستگاه پکیج دیواری در بسیاری از پکیج ها به صورت عقربه ای می باشند و برخی نیز به صورت دیجیتال قابل مشاهده است.

بنابراین در صورتیکه این موارد را بررسی نمودید و پکیج دیواری شما مشکلش برطرف نشد می توانید با تعمیرکار تماس بگیرید تا جهت رفع مشکل و تعمیرات پکیج دیواری به محل مورد نظر شما مراجعه نماید. فشار آب پکیج دیواری باید بین عدد یک و دو قرار گیرند.بنابراین در صورتیکه این میزان خارج از بازه تعیین شده باشد دستگاه دمای مورد نظر را نداشته و یا روشن نخواهد شد. یکی دیگر از مواردی که برای چک کردن دستگاه پکیج دیواری باید آن را مورد بررسی قرار دهید چک کردن اکسیژن و پکیج می باشد زیرا برای عمل سوختن در این سیستم نیاز به اکسیژن دارد.نصب دستگاه پکیج دیواری باید به صورت استاندارد باشد و اگر به شکل استاندارد نباشد اکسیژن لازم برای دستگاه تامین می گردد.بنابراین در صورتیکه نیاز به رفع مشکل توسط فرد تعمیرکار را دارید با مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید تا به صورت فوری فرد تعمیرکار حرفه ای به محل مورد نظر شما اعزام شود و خدمات تعمیر پکیج دیواری در محل را دریافت کنید.

ثبت نظر
علیدوست : تعمیر پکیج
10 0
تعمیر پکیج بوتان هم انجام میدهید
مدیریت : پاسخ
8 0
بله پکیج بوتان انجام میشود . تعمیر پکیج در انواع برندها انجام میشود
حسین : تعمیر پکیج
10 0
تفاوت پکیج ایرانی و خارجی را میفرمائید . کدوم بهتر عمل میکند
مدیریت : پاسخ
9 0
پکیج ایرانی با خارجی در عملکرد تفاوتی ندارد ولی پکیج ایرانی چون قطعات اصلی در بازار موجود است بی دردسر تر است
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :